ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

12η ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

Η 12η Ημερίδα των φοιτητών του Τμήματος Χημείας με γενικό θέμα "Χημεία - Υγεία - Βιομηχανία" θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026 στο Αμφιθέατρο Α15. Φοιτητές του Τμήματος Χημείας θα παρουσιάσουν θέματα της δικής τους επιλογής σε συμφοιτητές, καθηγητές και κάθε ενδιαφερόμενο. Έναρξη 3 μ.μ. Επισυνάπτεται η αφίσα της Ημερίδας με όλες τις παρουσιάσεις.